Sachen zum Lachen
für alle Nichtschwaben
PETERLE77 210 Beiträge
10.11.2004
|
A baar Vokabla
Deutsch Schwäbisch
Aber ja! Ha freile! Ach was! Awwa Da schaust du, was? Gell, do gloddsch! Das geschieht ihm gerade recht! Des vrgonn i am! Guten Tag! Griaß Godd! Auf Wiedersehen Adee (Adele) Wie ist ihr Name? Wia hoissad se glei? Guten Appetit En Guada Großen Durst haben vrdurschda Feuerwehrhaus Schbriddzahaus Heben, anheben lubbfa Arbeiten schaffa Pinkeln bronza Reden schwätza Ich spreche kein Schwäbisch I kah koi Schwääbisch Ja ja, jo, haja Nein noi, nai, hanoi Tätest du, würdest du däätsch Das ist... des isch... Verflixt! Haidenai! Ein Zugereister A Reigschmeggder Eine Naschkatze a Schleggiche Straßenfest Hocketse So jetzt sodele, etzetle Imbis Veschbr Etwas ebbes Herab, herunter raa Herauf ruff Hin noh Heinein nai Dachboden Behne Brötchen Wegga
Schwäbisches Gschwätz
Deutsch Schwäbisch
Arbeit bleibt halt Arbeit Schaffa isch hald a Gschäft
Da muss ein Fachmann ran Do miassat Bäggr komma ond koi Bräddzla
Der ist zu allem zu blöde Der isch z?domm zom a Loch en Schnai bronza
Durchfall Do hots Fiedele sBronza g?lernt
Kleinvieh macht auch Mist Viel Drobbfa geand au en Bach
Lass mich mal ran No koin Domma an Deiggsl
Man bleibt, was man ist Wer als Ochs gebora isch, schdirbd net als Nachtigall
Ich mag dich Magscht du mi au, em Fall dass i di mega dät
Sich gierig auf etwas stürzen Dranei fahra wie d?Gosch uff d?Äbbflbuddza
Wenn das Wörtchen wenn nicht wär Wenn dr Hond edd gschissa hett, denn hetn dr Has verwischd
Grüße an alle Euer Peter
|
|
Permalink
|
PANTAREI 3.754 Beiträge
10.11.2004
|
Im Jahre 1946 sagt ein gutmütiger schwarzer amerikanischer Soldat mit Gardemaß von 1,90 zum Fritzle in Stuttgart: Hay Frrrritz, if You can mich fass an die Nose without jumping...ich nehme Dich nach USA...! Sagt das Fritzle: Und wenn Du mi am Ar....leckä kaasch, ohne di zum bucke...no därfscht du in Schtuagert bleibe.... Jo ...ich liebe meine Schwaben....no ist vill schwätze....mr wudds scho inne wäääre, wenn*s dr wärt isch. Gruß eines Zwangseingesperrten im PLZ-Gebiet 7....
|
|
Permalink
|
TANNENZÄPFLE 1.679 Beiträge
11.11.2004
|
Alte chinesische Weisheit:
Über Baden lacht die Sonne, über Schwaben das ganze Land!
Soviel zum PLZ-Gebiet 7...
Grüße aus´m Schwarzwald...79263
|
|
Permalink
|